Sunday, August 13, 2017

Games of Fashion на 5 години!



Случи се! Games of Fashion стана на 5 години!
5 години като сън!
Подай-нещо-алкохолно-сега!
Имам чувството, че все още, ако затворя очи за по-дълго, ще се събудя в лятната ваканция след 11 клас в горещата августовска вечер, докато седях пред стария си Dell и не вярвах, че в крайна сметка съм създала блог. Нито пък за секунда предполагах колко много ще означава той за мен и с колко любов ще се грижа за него и ревностно ще го пазя и защитавам.
За 5 години той, аз и животът ми се променихме на 360 градуса. Не бих заменила за нищо на света всички моменти, спомени и усещания, които съм изпитала, благодарение на Games of Fashion и в огромна степен - благодарение на вас. Не бих го променила, без значение кой какъв би го предпочитал.
Е, да... не станах най-известния блогър на света... но това така или иначе никога не е била идеята. Научих много за себе си. Научих и доброто и лошото и приех и двете. И няма са спирам да се уча, защото все още си спомням колко объркана бях, когато всичко започна и колко малко знаех за себе си, докато парченцата бавно не започнаха да си идват на мястото. Макр все още да има толкова незапълнени места. 
5 години са един не малък период от време и вероятно след още 5 ще бъда отново на място, на което не съм и предполагала. С още повече ужасно интересни и креативни хора около себе си с много, много идеи и още повече вдъхновение. Надявам се! :)
Благодарна съм за всички предоставени шансове и на всички хора, които са повярвали в мен, дали са ми съвет или са изказали градивната си критика.
За мен е чест и удоволствие!
Наздраве!

*Благодаря за този прекрасен и много мил подарък на GIFTY.bg
Тази чаша ми стана толкова мил и скъп спомен, който ме е страх да изпозлвам, за да не счупя :D Погледнете сайта им. Има много сладурски персонализирани подаръчета, направени с много любов. А и са съвсем нови и току-що прохождащи, затова нека дадем малко support :) 
Началото винаги е трудно :)

Всяко нещо, правено в любов е правилно и успешно. За теб. Няма значение какво значи успеха за едни и дали е нещо различно за други. Ако си създал нещо, което обичаш безрезервно и за което се грижиш с любов и постоянство, то не ти трябва друго.


Photo Credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov
(*Ники, без теб последните години нямаше да бъдат същите!)

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava