Tuesday, October 31, 2017

Вглеждайте се във всяка витрина



Последните слънчеви лъчи на есента преди да премине в зима. Кожено яке, лоуфъри, широкопола шапка и слънчеви очила за последно през тази година. Безкрайно много планове пред нас, повечето - едва ли ще осъществим, но за сметка на това - на тяхно място ще се появят други. Време за промяна. Усещам я в сутрините, в сънищата си и разходките до вкъщи вечер. Виждам я с крайчица на окото си, когато се обърна. Никога не греша за тези неща. Знам кога идва, но не знам каква ще бъде.
Точно това разказвах на Николай докато вървяхме към локацията на тези снимки, за да изпратим в един последен пост слънчевите лъчи на тази година. А какво по-хубаво за есента от топлите нюанси на бордото. Много от вас ме попитаха от къде е якето ми. От мама ми е и е от едно магазинче в Ловеч (от където съм аз за тези, които все още не знаят)! Тя има същото и както винаги става с нейните дрехи, на мен ми хареса страшно много.
Много му се радвам, защото преди няколко дни видях почти същото на една витрина, само че точно 5 пъти по-скъпо. Харесва да попадам на подобни находки. Не че имам огромен житейски опит и не че от момента на започване на финансово независимото ми пазаруване е минало супер много време, но ако мога да ви дам един съвет, то той е - оглеждайте се навсякъде! Вглеждайте се във витрината на всяко малко магазинче или бутик сгушени из улиците. Влизайте, разглеждайте, дори и да нямате време или възможност в момента, набелязвайте си местата и се отбивайте по-късно. Уверявам ви, че в тях ще намерите много по-интересни неща от еднообразието на моловете, където един и същи модел го има в поне 5 магазина.
Историята на шапката (още един много любим артикул) пък е съвсем различна. Тя е спомен от едно много приятно стечение на обстоятелствата, в което я спечелих от игра на Serdika Center, в която дори не знаех, че участвам. Просто по случайност бях използвала избран от тях за тази кампания хаштаг, а от своя страна - те избраха мен! Тя е на Karen Millen и я обожавам толкова много, че се притеснявам да я нося често. Много харесвам цялостната концепция на бранда, класическата линия на дизайните и висококачествените материи.
С два силни и напълно достатъчни за есенния следобед акцента като коженото яке и шапката, останалата част от тоалета са семпли и удобни бяла тениска и черен панталон.

Тениска: unknown
Панталон: H&M
Яке: Магазинче в Ловеч
Шапка: Karen Millen
Обувки: Deichmann 

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava