Monday, November 20, 2017

Нещата, които през цялото време търсят нас


Винаги съм имала проблем с официалните рокли. За мен наличните такива са страшно посредствени и леко евтино изглеждащи. И еднакви! Мнооооого еднакви. Не казвам, че всички спадат към това описание, но не мога да дам 600 лева за вечерна рокля, която по всяка вероятност ще облека веднъж. И въпреки това, от време на време, се появяват събития, които изискват подобно облекло. След краткия ужас, в който изпаднах, когато най-добрата ми приятелка ми каза: "Бъди с дълга рокля на сватбата ми", започнах да търся варианти. Ходих и мерих доста рокли в най-различни магазини, търсих в интернет, разгледах Remix на длъж и на шир, но така и не успях да се осмеля да поръчам рокля, която нямам представа как ще ми стои и дали е точнияt размер. Отчаянието ми стигна до момент, в който сериозно обмислях дали да не отворя сайта на Мегз. (Yes, I know...) Точно 2 дни преди сватбата се прибрах от тренировка и доста притеснена от факта, че нямам какво да нося, взех светкавичен душ, скочих в чифт дънки и с пълна газ излетях към кварталния мол, както обичам на наричам Serdika Center :D
В Elsiabetta Franchi си харесах една уникална рокля! Секси, елегантна, чудесно подчертаваше всичко, което трябва да подчертава, но с моята наивност, разбира се, не бях видяла етикета правилно и доста бързо излязох... можете да се досетите какво имам предвид. :D
По принцип рядко пазарувам от Zara. Много ми харесва марката, но някак си на място в магазина не откривам неща, които да ми харесат. Не знам изобщо защо влязох и какво ме подсети за една дълга, силно разкроена, черна пола, която имах в Ловеч, и започнах да й търся топ. И го намерих!
Този топ! Този от снимките. Едно на ръка, че ми спаси емоционалното равновесие, но и се оказа голямо бижу за гардероба ми, защото се съчетава страхотно с всичко! Ама всичко - нямам един чифт панталони, дънки или пола, с която да не изглежда чудесно и да не е страхотен акцент на тоалета.
Also: Може да видите снимка от въпросната сватба тук :)
Междувременно палтото от снимките си го поръчах от Remix докато търсих рокля и също е супер добро попадение! Търсих черно елегантно палто от много време, защото никога не съм имала черна връхна дреха за през есента и съм много щастлива, че ми попадна.
На скъсаните дънки, за мое огромно съжаление, това им е едно от последните обличания... Много си ги харесвам, но ще трябва да почакат до пролетта.
Цялата тази история всъщност я разказах, защото... не е ли супер яко как, когато търсим нещо, можем да открием нещо съвсем различно, което през цялото време е търсило нас? И повярвайте ми, това далеч не важи само за дрехите!

Палто: Unknown (Remix.com)
Топ: Zara
Дънки: Bershka
Раничка: Zara
Боти: Deichmann (FW16)

*Photo Credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava