Monday, March 5, 2018

Правилният чифт обувки и щипка решителност


Празнуваш ли 8-ми март? С изключение на Св. Валентин аз всичко празнувам - и 8ми март, и 8-ми декември, и 6-ти септември, и 1 юни, и 1 май, и 17 април (тати има рожден ден тогава)... Празниците по принцип са си хубаво нещо. Не че няма да намерим повод за какво да си кажем "Наздраве" ама... абе, друго си е като има повод! За мен осми март винаги е бил много специален ден! То не са цветя, не са поздравления, не е щастие и радост! Междувременно, тук отделям специално място в чест на баща ми, който вече години наред празнува 8-ми март с четири жени в семейството (мама, мен и двете ми сестри) и едно сладко малтийско болонче - Чери, което също, разбира се, има празник! Shout out to you, dad!<3 p="">
Тази година реших освен всички цветя, които ще полетят в посока Ловеч, да направя подарък и на себе си. В прибързаната си предпролетна еуфория открих този разкошен чифт лоуфъри, които се настаниха толкова дълбоко в сърцето ми, че при едни добри 10 градуса и ходене предимно по слънцето, веднага излизам с тях! Показах ги и в Instagram и всички толкова много ги харесаха, че реших да споделя повече за тях и тук!
И преди съм разказвала за любовта си към лоуфърите. Тези обаче са от новата пролетна колекция на Deichmann и освен, че са БОЖЕСТВЕНИ, са и страшно удобни! Освен това са много леки, защото подметката им е с пласт корк. Просто разкош! Освен това стоят страхотно с най-различни тоалети.
Винаги съм смятала, че огромно предимство на нас, дамите, е способността ни да се преобразяваме страшно бързо! Без значение дали в панталон и риза или ефирна пола, можем да покорим света еднакво лесно, стига да го поискаме! Но всъщност - важното е да бъдем господари на своя свят - на своите решения, мисли и идеи. Да бъдем безстрашни и способни да чертаем собствената си съдба, без тя да зависи от някой друг, освен от нас самите. 


Днес исках да пресъздам именно тази способност да се преобразяваме толкова лесно! Като запазих само един акцент - обувките. Защото стига да носиш правилните обувки, можеш да извървиш пътя до всеки връх. А и защото обувките са ми слабост...
За първия тоалет избрах удобен панталон и ленена риза. Леко french-chic усещане внася меката барета и ароматният букет от любимите ми лалета!
За втория тоалет пък се спрях на една далеч по-женствена комбинация - флорална риза със свободни ръкави с воали и тюлена пола. Обожавам тюлените поли! Винаги ми носят усещане за феерия и свобода и придават стилен, но и неочакван завършек на всяко облекло за ежедневието.


И тъй като 8-ми март за мен е любим празник, подготвила съм специална изненада за един щастлив последовател на блога в социалните мрежи. Той/тя ще има възможността да спечели цял несесер със страхотни подаръци, които подбрах с много голямо внимание! :) Повече за този подарък обаче ще разбереш във Facebook и Instagram профилите на Games of Fashion на 8-ми март :)
Междувременно, от Deichmann също са подготвили изненада за всички дами! От 1 до 8 март ще имаш възможността да се възползваш от -20% намаление на всички ненамалени чанти в техните магазини! Което си е доста готино като се има предвид страхотните им цени по принцип :) И ако си вземеш нещо - да не забравиш да ми го покажеш в Instagram ;)
А аз самата ще ти покажа любимата си селекция техни аксесоари съвсем скоро!

Надявам се поста да ти в харесал! А ти имаш ли чифт обувки, с които планираш да покориш света тези дни? :D

*Photo Credit: Vibrant Frame by NIkolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:
 FACEBOOK // INSTAGRAM 

1 comment:

  1. Абсолютно съгласна, има ли повод за попииване аз празнувам! Хехе.
    Двата аутфита са разкошни, прекрасна си с изправена коса и тези обувки са мечта! Обожавам такъв тип loafers, успяла си да ги съчетаеш по два много различни но страхотни начина! ^__^

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava